.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز نقاشی در روستای چماز کتی قائم شهر

دبیرخانه هنر در روستا کارگاه نقاشی « کودک و خانواده » را در روستای چماز کتی شهرستان قائمشهر با همراهی هنرمندان و مدرسین حوزه تجسمی برگزار نمود 

به گزارش شمال نیوز اهالی روستای چمازکتی قائمشهر اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگترها در کنار هم و با همراهی و مشارکت دبیرخانه هنر در روستا در راستای پروژه‏های تابستانی این دبیرخانه برای سومین دوره متوالی بر روی شصت متر پارچه سفید آماده شده برای نقاشی در آرامگاه سیدمحمد زرین نوای این روستا به اجرای برنامه نقاشی پرداختند.

دبیرخانه هنردرروستا در تابستان امسال به اجرای پروژه‏ هایی همچون آموزش رایگان نقاشی کودکان و نوجوانان روستا، اجرای نمایشگاه آثار نقاشی و هنری ایجاد شده در روستا و... در کنار فعالیت همیشگی خود خواهد پرداخت. نقاشی‏ها که رنگ، پارچه و مواد اولیه‏شان را اهالی روستا تهیه نموده بودند با توجه بر داشته های محدود یک روستا بسیار اهمیت دارد زیرا که در اجراهای گذشته اهالی همین روستا از کنار برنامه به راحتی می گذشتند.

اعضای گروه هنری حجم سبز با حضور و همراهی خود در این برنامه در کنار دیگر افراد روستا به انجام نقاشی و تبادل اطلاعات و دغدغه‏ های خود پرداختند. حامد مشمولی با برخوردی نو بخشی از نقاشی خود را از پارچه بوم نقاشی به بیرون کشاند و ادامه نقاشی را بر روی زمین کنار پارچه انجام داد و آن را به اتمام رساند.

این اثر که به یک حوض ماهی و پسر بچه کنار آن اشاره دارد در میان نقاشی‏های این برنامه از وجود حساسیت‏های یک انسان نسبت به متریال و موقعیت مکانی اجرای اثر برای ارائه ذهنیت‏ های فردی خبر می‏دهد. توجه به این نوع نگاه‏ها که در کنار افراد غیر حرفه‏ای انجام می‏شود زمینه‏ای فراهم می‏آورد تا دیگران با دیدگاه‏ها و زاویه‏های متفاوتی در برخورد با مسائل زندگی و روزمره خود مواجه شوند و جواب‏های گوناگونی برای خود بیابند.



در انتهای برنامه جلسه ماهانه گروه با همراهی تنی چند از اعضای گروه هنری حجم سبز شکل گرفت و مباحثی پیرامون اجرای عملیاتی ذهنیت‏ها و بهره‏وری مفیدتر از دغدغه‏های تک‏ تک اعضا مورد توجه قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.